Toadycity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op Toadycity ! Op dit forum word er gediscussieerd over alles van Mario (de games, de personages, ...) Wil je lid worden? Aarzel niet en registreer je !
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Weezygamecheats :)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DrSmartGuy

DrSmartGuy


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-06-11

Weezygamecheats :) Empty
BerichtOnderwerp: Weezygamecheats :)   Weezygamecheats :) Emptywo jun 01, 2011 8:02 pm

Hey jongens ik ben nieuw ! Ik wil jullie iets vragen. Ik heb op jullie website geregistreerd. En ik ben wel actief. Dus kunnen jullie op mijn eigen forum ook een account maken? En actief zijn? Veel groeten weezygamecheats! En owja! Kunnen jullie ook wat Pokemon nieuws daaar schrijfen + Super veel mario nieuwtjes .Zowel in het nederlands en in het engels Very Happy Cool

http://weezygamecheats.realbb.net/register <--------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn doel waarom ik dit doe?
Omdat hier veel actieve mensen zijn 3! << . Als jullie ook actief worden op mijn Site : www.weezygamecheats.realbb.net
word het een super grote site! En dat is mijn doel. Ik wil dat het wordt net als gamerzplanet ... Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen alsjeblieft? Neem graag een kijkje : www.weezygamecheats.realbb.net : Mijn account is DrSmartGuy

Kunnen jullie Mario news schrijven bij WeezygamecheatsNews . Very Happy en ook Pokemon? Dankje dat jullie dit hebben gelezen. Als jullie mij helpen ben ik jullie ook iets verplicht . En dat is dit site ook beroemd maken
Terug naar boven Ga naar beneden
arnedebouvere
Admin
arnedebouvere


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Op de aardbol O:-)

Weezygamecheats :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weezygamecheats :)   Weezygamecheats :) Emptyvr jun 03, 2011 2:32 pm

1ste opmerking : Je mag reclame maken met toestemming van een beheerder of moderator. Normaal gezien zou ik hier een slot op zetten. Maar dat doe ik niet , want op Pokévillage heb je ook een reclame-topic aangemaakt . En omdat Toadycity en Pokévillage samenwerken ...

2de opmerking : Ik ben al lid van je site (die ik qua look) gewoonweg fantastisch vind . Echt , chapeau Smile . Enkel vind ik de indeling van categorieën wat vreemd (ligt vast aan mij) . Maar voor de rest vind ik het best wel tof in mekaar zitten Wink

3de opmerking : Ik weet het niet zeker , maar op de meeste sites moet je een bepaalde rang of in een bepaalde groep zittenom nieuwsberichten te zetten . Ik wil heus wel wat nieuws neertypen bij WeezygamecheatsNews , maar zorg dan wel dat het mogelijk is .

Ik ga zeker zoveel mogelijk kijken op je site . Kijk , ik ga hem direct bookmarken . Goed? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://toadycity.actieforum.com
 
Weezygamecheats :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toadycity :: Het forum :: Reclame-Forum-
Ga naar: