Toadycity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op Toadycity ! Op dit forum word er gediscussieerd over alles van Mario (de games, de personages, ...) Wil je lid worden? Aarzel niet en registreer je !
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Super Mario 3DS aangekondigd

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dark Bowser

Dark Bowser


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-01-11

Super Mario 3DS aangekondigd Empty
BerichtOnderwerp: Super Mario 3DS aangekondigd   Super Mario 3DS aangekondigd Emptydo maa 03, 2011 3:12 pm

Op een persevent is de game Super Mario 3DS aangekondigd. Deze 3D-platformer lijkt veel weg te hebben van Super Mario 64, en zal vooral beroep doen op de 3D-functie van de 3DS met het gegeven dat 3D meer diepte brengt in de levels. Het spel wordt ontwikkeld door hetzelfde team als dat van Super Mario Galaxy.

Het enige wat nog vrijgegeven is, is de volgende vier screenshots: (klik hier voor een grotere foto)

Super Mario 3DS aangekondigd Imagescau190oj

Als je goed kijkt, zie je dat Mario linksonder geen pet heeft en kleiner is. Ook vallen de itemblokken uit Super Mario Bros. op. Op de afbeelding rechtsonder is bovenaan een star coin te zien, ook uit Super Mario Bros.

Verder is er nog een logo bekendgemaakt:

Super Mario 3DS aangekondigd 3027167602e767d5d633

Opvallend aan het logo is het staartje achteraan. Wat het betekent, zal op de komende E3 onthuld worden.





Laatst aangepast door Dark Bowser op zo mei 08, 2011 6:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
arnedebouvere
Admin
arnedebouvere


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Op de aardbol O:-)

Super Mario 3DS aangekondigd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Super Mario 3DS aangekondigd   Super Mario 3DS aangekondigd Emptydo maa 03, 2011 5:38 pm

Het ziet er verschrikkelijk cool uit , maar ja ... Ik heb nu namelijk geen 3DS hé . Nuja , nu toch nog niet ...Mijn zus vraagt mss voor haar verjaardag een Wii , maar nu begint ze te twijfelen tussen de Wii en de 3DS . Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://toadycity.actieforum.com
Dark Bowser

Dark Bowser


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-01-11

Super Mario 3DS aangekondigd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Super Mario 3DS aangekondigd   Super Mario 3DS aangekondigd Emptydo maa 03, 2011 5:52 pm

Ik had het je gezegd hé, dat je beter een 3DS kon kopen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
arnedebouvere
Admin
arnedebouvere


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Op de aardbol O:-)

Super Mario 3DS aangekondigd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Super Mario 3DS aangekondigd   Super Mario 3DS aangekondigd Emptydo maa 03, 2011 7:18 pm

Mijn moeder bleef me toch heel de tijd dat prijskaartje onder m'n neus steken . 250 euro is ook niet niks hé ...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://toadycity.actieforum.com
mario is cool

mario is cool


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 21-02-11

Super Mario 3DS aangekondigd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Super Mario 3DS aangekondigd   Super Mario 3DS aangekondigd Emptyzo maa 20, 2011 12:53 pm

Cool! Mario
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Super Mario 3DS aangekondigd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Super Mario 3DS aangekondigd   Super Mario 3DS aangekondigd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Super Mario 3DS aangekondigd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Miyamoto over Mario Kart, Super Mario 3DS, 3DS en Wii 2
» Nieuwe Mario games aangekondigd
» Super Mario 3DS
» Miyamoto werkt aan Super Mario Bros. voor de 3DS
» Super Mario All Stars voor de Wii binnenkort opnieuw in de verkoop!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toadycity :: Het forum :: Nieuws-
Ga naar: